TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Thursday, 2 August 2012

❤ RAMADHAN - FASA 10 KEDUA : MAGHRIFAH ❤





Fasa 10 kedua nih dah x boleh pergi terawih dah.. Incek Hubby dah kne masuk keje malam..
hope ade kesempatan jgk nnt nak terawih di Masjid Besi @ Masjid Sultan Mizan, Putrajaya.


2 comments :

  1. bestler dpt g..aku ni kena jaga kirah..mak dh kat kg kalo tak bleh tgk2 kirah jap...thn ni wak jali g sorang je ar...uhuk3..

    ReplyDelete
  2. Ibu kirah >>> xpe la.. kirah kecik lg..ko kne ler duk umh jaga dia.. esok2 shakirahwakawakaeheehhehh dah besar, blh arr bwk dia.. aku ni sementara zde henbeg lg, nih laa kesempatan yg ada...hehehe

    ReplyDelete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

testing

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...