TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Sunday, 7 October 2012

❤ LOBSTER @ UDANG KARA GORENG CILI ❤

 .

Alhamdulillah...akhirnya tertunai hajat di tekak..
bukan saya..tapi encik suami..dah lama dia tingin nak makan lobster.. baru hari tu dpt merasa...
tu pun sbb saya dok cita kat dia yg lobster tu mknn "biasa" bg saya masa kecik2 dulu.

dulu ayah nelayan, klu takat lobster besar ni, biasa buang2 jer sbb salu dpt yg besar dr tu..
ade yg sebesar lengan jugak..

jadi disebabkan tiap kali blk swk mmg x jumpa lobster ni,
saya kirim kt member "sepengucingan" yg bercuti ke sabah mggu lepas.



alhamdulillah...dpt laa 4 ekor kecik tu..
harga?? rm70 utk berat yg kira2 500gm tu..
itu pun saya senyap2 kirim x bgtau dia..
konon2 nak seprais sgt khenn???
tp time nak amik, kne jgk ajak dia!

tp mlm yg sepatutnya ambik tu, en. suami ade dinner ngn geng 1 course dia,
so dah lewat utk g ambik. last2 esoknyer sha siap tlg hntr g opis..
lahaiiiii.. thanks byk2 yerrr sha..

so hari tu saya buat goreng cili jerr..
hasilnyer seperti di bawah.. hehe
















No comments :

Post a Comment

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...