❤ THE HOBBIT - AN EXPECTED JOURNEY @ TGV SUNWAY PYRAMID





30 Disember 2012 - pergi tgk wayang cite The Hobbit kat TGV Sunway Pyramid lagi. Kenapa asik2 sunway pyramid??? Ni gara2 hp x ok2 lagi la ni..pergi service centre..teknisen plak xde..sudahnyer g tgk wayang 3D. Incek hubby belanja.

Alkisah, pas beli tiket..kitorg g jenjalan cuci mata dulu. Saya pun g ler masuk Memory Lane beli kad2 yg kiyut miyut. Tgh pilih2 barang, tiba2 incek hubby wat muka saspen sambil bgtau tiket wayang hilang..! Ahhh sudahh..!! kot2 jatuh kat toilet or tertinggal atas meja masa kitorg mkn kat Nando's. Kelam kabut dia g cari balik. Saya lak pegi byr brg2 yg saya beli, pastu tggu dia depan kedai Memory Lane tadi. Saya dah terbayang2 RM60 beli tiket tu terbang cam tu jerr... bleh wat mkn Nando's sekali lagi (makan lagi?? hahah).

Agak lama jugak incek hubby pergi carik, sudahnya dia kembali dengan muka kechiwa. Dia ckp xde, saya plak tetiba tergerak ati nak toleh area dia berdiri depan tempat dia tgk2 kad kat situ. Sebab masa dia bersin2 kat situ, tiket tu termasuk sekali dlm poket sapu tangan dia. Terpandang ade samting mcm kertas, terus saya masuk balik kedai Memory Lane tu.

Sah tu tiket yg tercicir tu..!! Alhamdulillah, saya terus ambik & kasik incek hubby. Nasib baik x ilang..klu saya x tergerak ati nak toleh balik, agaknya tiket 3D cite Hobbit tu selamat dlm tong sampah or orang lain pergi duduk kat seat yg sepatutnya kitorg duduk. Mungkin bukan rezeki kitorg agaknyer... huhuhu..  


sempat snap pix Imax. mmg xde motippppp


Layan gambar jer la ekk..nak tgk cite dia, pergi kat wayang.. mmg sangat2 best, gambar cantik lagi real sampai saya terkejut2 plus berkelip2 mata cam mende2 yg terbang masa dorg lawan2 lam muvi tu real depan mata. X sabar nak tggu sambungan dia..
















 saya pernah tgk sikit jer Lord of The Ring & x tau pun mane dtg cincin tu.. ni rupanya... 






 saya rasa scene ni paling kelakar. Masa Gollum ngan Bilbo lawan teka teki.
stress giler muka pakcik ni nak menjawab...muka mmg x bleh blahhhh..!! hhahahahah!!!


















 makhluk ni sangat menggelikan.. melambai2 lemak bawah dagu dia..kwkwkwkwk


 close up pakcik Gollum..hahahah!!






nak tgk gambar lagi cantik & real..cepat2 g panggung wayang k utk hasil yg paling maksima..hahah
Misi seterusnya nak tgk balik Lord of The Ring yg mula2..sampai last episod.. dunlot jer.. heheh

Post a Comment

0 Comments