> MENSUSHI & MENYOPINGKAN DIRI @ JUSCO TAMAN EQUIN






Cerita ringkas (konon), semalam (Sabtu 22/6) incek hubby balik dari keje, weolsss pergi Jusco Taman Equin. Incek hubby nak settlekan janji dia kat saya. beli HENBEG!! hahaha.. sian henbeg yg sekarang nih dah tercabut2 dia nyer zip & tangkai. Pastu wallet pun dah mula wat hal jugak. Rosak zip.. Rosak serentak lak tuu!! tp yg diperlukan skrg ada henbeg. Wallet dah siap beli 2 ketul..!! hahah masa g Sarikin time balik ari tu. Satu kulit & satu lagi manik2 (gambar kendian haplod). 

Sampai2 Jusco Equin terus makan dulu sbb kebulur. Incek hubby keje pagi, makanya saya x masak utk lunch tengahari. Kepala dah mula berdenyut2 sbb makan lambat. So atas permintaan incek hubby, saya belanja dia makan Sushi.. dulu x nak sangat nak try kann..sekali dah makan, skrg dah nak lagi..hehehe.. Akhirnya dpt jugak soft shell crab tu.. yumehh!! Ade byk lagi gambar sushi ari tu, tp malas nak edit..hahaha   



Pas kenyang2 makan, weolsss meneruskan misi utama mencari henbeg dlm keadaan perut tersangat kenyang (akibat ambik2 jer sushi tu), kepala plak dah mula berdenyut2 rasa cam ape. Sape laa soh makan lambat, kat umh ade jer roti/mekanan tp malas nak turun bawah.. klu ade bibik, kompem bibik tu kne suh hantar mknn g bilik. omputeh laa sangat kan..! dasarrr..! hahahahah

Dah pusing2, carik henbeg & kasut keje jugak (kasut sedia ada dah berlubang hhuhu) xde ape yg berkenan. Incek hubby ckp nnt dtg lagi time JCard Day..so weolss pusing2 jer cuci mata. Tau2 incek hubby tetiba ckp nak belikan baju  ni.. hahaha..sekarang beliau dah mula memahami obesiti..opsssss!!!~ OBSESI isteri dia terhadap kucingg.... kucingg.. kucingggggggg. carik mende nak adiahkan pun kne ade gambar kucing..muahhaha

Kaler plak dia yg pilihkan..pinkk!! walhal dulu saya x suka kaler pink..cam girlishhhh sangat..tp dah tua2 ni plak minat pinknyer tp yg ni incek hubby yg pileh..saya ok jer... dia bayo kan.. hhahah.
.

brand Scarlet mmg saya suka dari dulu sampai sekarang..selesa..hehehe
btw, thanks incek hubby...ade lagi corak meow2 cam ni, sila beli lagi k.
hahahaha 
p/s: bantal ni siap ckp ngan incek hubby, saya yg punye..
dia punye yg kaler oren kosong jer..hhahaha 


ok, gud nite..esok kije..huhuh

Post a Comment

0 Comments