*TALK TO THE HAND*


MR. X : apsal nak marah2 nih?? 
*tanya hamba Allah tersebut lps nada suara saya dah tinggi masa jwb soalan psl keje sbb berminggu menahan sabar dengan perangai yang x berubah2 wlupun dah byk kali ketua jabatan bagi peluang. Keje x buat, pastu main tangguh2 sampai melambak2 atas meja, pastu saya jugak yg kene settlekan wlupun dah buat pembahagian tugas. Hujung thn lepas saya sebulan sakit, pastu 10 hari masuk KPJ Kajang terlentang atas katil kat wad, pastu balik rumah mc40 hari pun rasa macam tak mc. Still dihujani panggilan telefon, org luar dok tanya pasal status payment, pasal emel yg x berjawab & memanjang teringat pasal keje yg bakal menunggu kalau abis mc sedangkan sepatutnya kerja saya ade org yg tlg coverkan semasa ketiadaan saya*

Juls Julie : *talk to the hand* (dah x kuasa nak cakap..silap2 boleh bergaduh)



p/s: menyampah sbb x habis2 menyusahkan org, paham tak? 
ke tak paham2 lagi...??? ke buat2 tak paham??? 


kalau rasa x nak keje, baik berhenti..
jangan menyusahkan orang dengan keje melambak2 atas meja..
ramai lagi penganggur kat luar sana yang nak keje..
pfttttttt


Post a Comment

0 Comments