TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Thursday, 14 November 2013

> BAGAIMANA PEMILIK KUCING DAN BUKAN PEMILIK KUCING TIME MAKAN :p

 
 
 
 
 
jumpa gambar ni kat blog maera.. ehh lupe lak nak link-kan..
ape2pun, kebiasaan pemilik kucing akan makan cam ni berbanding yg xde kucing -_____-
 
tapi kannnnnnnnn...., anak2 bulus kat umh jarang camtu...dorg x heran sangat kalau saya makan sbb dorg x makan ape yg saya makan (kecuali ayam rebus or wetfud). Kecuali time kebulur kot kalau camtu pun.. hihihi

kecuali time ChiChi ade lagi kat umh dolu2, mungkin dia sama cam gambar plg bawah tu. Sebab ChiChi ni jer satu2nyer kucing yg x paham bahasa orang marah dia ke tak.. 

Chello, berkemungkinan jugak camtu tp klu dia tgk saya x layan dia, dia duduk jer kat situ sambil besarkan mata dia tgk saya makan...  cam gambar ni...


mcm nak kesian x..?? eheheh

testing

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...