TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Monday, 5 May 2014

> NABILA & NACUAA KENE HFMD @ PENYAKIT TANGAN, KAKI DAN MULUT

 
 
 
 
 
 

Tahun 2014 mcm2 dugaan silih berganti. Baru2 ni (25/4) dpt pulak berita budak 2 org ni,
 #AnurNasuhaZulaikha @ #Nacuaa & #AnurNabilaSuhaila aka #NabilaSiRambutMerah @ #MeridaBraveCelup pulak kene #PenyakitTanganKakiDanMulut @ #HFMD ... 
kene kuarantin kat umah laa jawabnya.. 
 
Semalam, saya call mak..mak ckp dorg dah sihat..
ulser dlm mulut pun dah xde dah..
Alhamdulillah...
 
Hati tak tenang bila dengar ahli keluarga x sihat..hatta demam sekalipun..
nak2 pulak dok kat sini..family lak sume kat Sarawak...
family MIL plak kat Kelantan..
Semoga diberikan kesihatan utk semua ahli keluarga & kawan2 sekalian..
Amin..  
 
 
 
#Melanau 
#MelanauOya  
#KpgSenau 
#Oya  
#Niece  
#MelanauEthnic

8 comments :

  1. Salam..
    Moga2 mereka beransur sihat.... mmg risau kalau ahli keluarga kita tak sihat kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlkmlm... Alhamdulillah...makin sihat dah khabarnyer.. mmg risau..x lalu makan...tido x tenang..teringat2 jer kat ahli kuarga kita bila dah tak sihat camtu... apakan daya, jarak memisahkan... huhuhu

      Delete
  2. Alhamdulillah..
    Memang risau bila anak2 sakit kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa kak..kesian tgk dorg x lalu makan..dah laa jenis susah nak makan nasik...huhuhu

      Delete
  3. as salam.

    moga cepat sembuh dan diberi kesihatan yang baik. aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam..alhamdulillah dah sihat dah dorg... x sabar nak balik jumpa family jumaat ni...heheh

      Delete
  4. semoga cepat sembuh yer...yer lah kalau kita tinggal jauh dengan fmly mmg susah hati
    tambah-tambah kalau kes kecemasan,
    tgk yang rambut merah tu teringat ank murid husbnd yang tinggal dekat bako, satu fmly jenis rambuat merah eheh nampak comel jak..

    ReplyDelete
    Replies

    1. Alhamdulillah...dah sembuh dah 2-2 budak tu..hehehe... tu la..klu bab2 kecemasan, mmg risau sgt..nak balik tu bukan bleh setat enjin kete camtu jer..kene book flight segala tu..huhuhu laa ye ker..? tu mmg kelainan skit tu kalau 1 family tp dah biasa tgk..kat sekolah dulu pun ade jugak adik beradik semua rambut camtu kecuali sorg jer rambut hitam..hehe

      Delete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...