TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Sunday, 29 June 2014

> SALAM RAMADHAN 2014




..Salam Ramadhan.. 
Selamat Berpuasa kepada keluarga di Sarawak, Kelantan, Terengganu, Johor & Spore. 
Juga buat semua kawan2 yg beragama Islam di mana jua berada 
sama ada kawan FB (sama ada yg add sbb kenal & ada jugak yg just nak jadi "stalker", 
kawan pemblog-an, 
kawan sepengucingan, 
kawan2 pengSugarGlider-an 
dan sapa jua yg mengenali.
dan tak lupa buat kodokk & kronis yg memasing dah balik kpg tu.. 

Mengharapkan keberkatan Ramadhan ni, 
abangku Jaya Sera Samsuddin Busla @ ‪#‎CikguSams‬ yang masih belum sedar 
akan kembali sihat seperti sediakala. Amin

Juga semoga Bulan Ramadhan bukan Bulan Pesta Makan @ bulan pembaziran utk kita 

(wlupun makan FREE). 
Ingat2lah pada yang tidak berkemampuan .

4 comments :

  1. Salam Julie,

    Kelakar bila tengok gambar kartun kat atas tu. Tapi I idok lah begitu sebabnya jarang-jarang ke bazar ramadhan hehe. Alah.. makan sorang apa lah yang nak di beli kat sana kan. Tapi kalau dah tak tau nak masak apa, terpaksa lah ke situ jugak beli makanan hehe.

    Selamat menunaikan ibadah puasa ye Julie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HONEY DEAR >> wlkmslm..kannn...kelakar plak bila tgk posa lembik semacam..bila angkut hasil borong kat bazaar ramadhan, kuat lak..tp masuk part terawih..lembik balik..kuikuikui..

      sama la kite..setakat ni xde lg jejak kaki ke bazaar ramadhan... posa thn ni pun biasa2 jer..mknn sahur ngan berbuka sama cam mknn hari2 biasa..xde special pun... sbb duduk berdua jer... klu ramai2 tu mungkin meriah sikit juadahnyer...

      btw, selamat berpuasa ler yer dear..semoga diterima amalan kita bulan yg penuh keberkatan ni..amin :)

      Delete
  2. selamat berpuasa julie..ramadhan kareem...semoga Allah ampuni dosa kita dan makbulkan doa kita semua...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SWEET TOOTH >> Selamat Berpuasa jugakkk yer ST... alhamdulillah masuk hari ke-2 hari ni.. didoakan semoga bulan ni beri keberkatan utk kita semua..insyaallah.. amin.. :)

      Delete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...