TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Thursday, 19 June 2014

> SEMI TRANSPARENT PUBLIC TOILET




kewww takkk..?? keewllll kan...???? kan..???
boleh dijadikan sumber inspirasi @ idea utk deko @ reno rumah uolssss... 
disamping jd toilet, blh jugak menjimatkan space utk jadi cermin..
besar lak tuu.. lepas memerut, bleh memposingkan diri tgk ape yg patut..
tak yah gaduh2 ngan hubby mintak beli cermin besar dah pasni..

heheee
bkn ade sape2 leh tgk pun keje2 memerut lam tu..
tp kita leh tgk org belah luar tu buat ape,,.
ni gambar sumber dari FB.. 
hehehe


2 comments :

  1. hehe...ada jugak aritu cadangkan pada EnDadi..Tapi dia buat muka x approved sebab takut saya skodeng dia....choi sangat..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. O'GOSH ISKANDAR >>> hahaha..takut dia kene skodeng ekkk... tp berkenan jgk toilet camni..

      dah laa bilik x yah beli lemari utk simpan baju sbb bubuh rak jer cam hari tu, tandas lak blh 2 in 1 jd cermin...jimat2..

      hahahah

      Delete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

testing

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...