TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Tuesday, 17 February 2015

> MEK SALMAH FROM SCOTLAND @ JUALAN PUSPANITA JPM

 
 
 

Jualan Puspanita, JPM mmg tiap2 kali gaji akan ada. Tapi bulan ni ade berbeza sket ngan bulan2 lepas sbb bulan ni ade retis dtg berjual. Salah sorang tu Mek Salmah dari Scotland nih la. Dulu2 masa tgk cite tu, tergelak sorang2 esp part Catriona Ross @ Mek Salmah curik2 makan budu tu. Beria2 x ngaku tp dah kene rakam, baru laa kantoi. Dengan slang omputeh dia tu konon x pandai ckp melayu..tgk3 kechek klate lak dia..hahaha  :p

Segan sebenarnya tp sbb kita minat jugak masa dia berlakon dulu2..so tak lepas peluang nak bergambar.Tapi nak bergambar, takkan saja2 dtg kat dia nak selfie bagai kan... So, kene ler beli barang dulu. hahaha... Mek Salmah jual Pina Colada, kek nenas, atas dia ade cheese.. sedapp..!!. sebab x manis sangat..just nice.. manis2 sgt kang muak jugak. Yang member lak nak beli pina colada jugak sbb mek tu ckp beli la 2, alang2 jer tinggal 1 tp pas balik opis, rupanya tertapau wajikkk.. hahaha... Mana tak, masa mek tu tanya nak yg mana, dia iye-iye kan ajer... tak tengok pun Mek masuk ape dlm paperbeg tu..hehehe 
 
Ade jugak Sheila Mambo & Zul Yahya masa tu tp x ambik gambar pun..hahaha.. Sheila Mambo jual laksa & Zul Yahya jual shawl kalau x silap. Bulan ni kene jimat skit sbb nak balik Kelantan subuh2 esok.

So, semoga perjalanan kami selamat sampai. Petang ni nak ambik anak sedara lak. Sorang yg dari Temerloh, ambik kat KL Sentral. Yang dari Penang, kene ambik kat Hentian Kajang. Memandangkan masa dorg sampai tu lebih kurang sama, so incek hubby akan ambik yg kat Hentian Kajang tu.. 

x sabar nak cutiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.....
 
 

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...