TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Tuesday, 2 August 2016

BEBUNGA @ JAMUAN RAYA DI CAFE JPM BHAHAHA!!

 
 
 
 
Gambar hari sepatutnya jamuan raya dengan Pi'Em tapi kami tak pergi pun PICC tu. Sebab rasanya tak kosa nak berhimpit-himpit, berebut-rebut, berpadat-padat dan bergesel2 dengan orang ramai yang datang jamuan raya tersebut. Errkkkkkkkk...

Serik!! Pernah pergi tahun bile ntah.. kene tolak dengan mamat2 yang kelaparan berebut makanan. Terasa cam dah kat Somalia plakkk rasanya. Dengan lelaki perempuan bercampur bersesak2, last2 satu ape pun tak dapat makan.. akhirnya kelaparan dan pada hari jamuan raya tersebut, saya, opismet & bos (Penasihat Undang-Undang) terpaksa balik awal dan menuju ke Alamanda untuk cari makanan. 

Sadissss... 

So...biarlah berjamuan raya sesama weolss di Cafe JPM jer.. tak yah berebut2, pening kepala, rimas bla..bla.. dan bleh gosip sampai mabukkk...!. hahaha




 
 

No comments :

Post a Comment

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...