TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Friday, 24 February 2017

JOHOR : LAMAN KREATIF, KLUANG (PART 3/3 - LAST)




 sambungan dari entry JOHOR : LAMAN KREATIF, KLUANG (PART 2)

AMARAN :๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ entry bergambar sahaja.




























fav pic: harap dapat pegang erat tangan mak seribu tahun lagi...๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข
















































๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚kepoyoannn di situ..kehkehkehh












































 




pic ni incek hubby cakap macam Siti & Haris (anak sedara) tp mak cakap cam Lin & Haris. Sebijik!! kahkahkah๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚














sadakallahulaaziim. habis entry untuk Laman Kreatif...


bersambungggggggggggg...


6 comments :

  1. JJ kakak sukalah tengok mak.
    Mak sportinglah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah kak..mak mmg sporting..senang nak bawak gi mana2 dan dia pun tak cerewet... bab2 bergambar lagi la.. kita ajak, dia ok jer.. takde le ckp tak lawa la, tak kemas la, x bedak2 la..sempoi jer.. kita ni bukan nak tengok lawa ke tak, bedak ke tak tp nak ada gambar untuk kenangan kendian hari.. :)

      Delete
  2. cantiklah art tu �� mmg kreatif siapa yg lukis

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sis... pandai dorang melukis..kite ni tau lukis pokok kelapa jer..ekekek

      Delete
  3. Yg ni baru habis baca. Tengok gambar. Lepas ni nak baca part two pulak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha panjang sgt kan..tp syg nak delete gmbr2 lain tu..biar la panjang asal jd kenangan kendian hari..ekekek

      btw tq singgah sini..hehe

      Delete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

โค KLIK OLDER POSTS โค

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...