TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Thursday, 9 March 2017

MAKAN : BUAH-BUAHAN CAMPUR




Terjumpa gambar ni masa transfer gambar dari hp ke pc. Sayang nak delete sebab beria2 mak suruh snap gambar konon nak bg kat cucu dia tengok..heheh. So abadikan dalam blog buat jamu mata walaupun dah lama x buat gabungan buah2 camni sebagai snek depan tv..

Ade gabungan buah2 seperti : 
- Delima
- Kiwi
- Mangga
- Limau CNY

Potong siap2, pas masuk peti 2-3 jam, layan depan tv..perghhhh






8 comments :

  1. wow! syoknya dapat makan segala macam jenis buah. semangkuk boleh habis sorang ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn..sambil layan muvi kat tv..tau2 dah lisssinnn pinggan tu..ekekeke :p

      Delete
  2. Nampak menyelerakan.
    Tinggal ngap masuk mulut aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ahh...kudapan yang menyihatkan.. hihi

      Delete
  3. Macam2 warna dan macam2 rasa...terus ngap non stop...sedap semua tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sis..ada masam..ada manis...ada lemak2.. hehehe

      Delete
  4. Sedapnya kiwi and pomegranate tu! cantik pulak tengok gabungan dia hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ahh dik..kalerful. biar selera dan semangat sket nak makan buah-buahan..ekeke

      Delete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

testing

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...