Lazada 11.11 Blogger Contest : The BIGGEST One Day Sale!





Apakah 3 produk (atau lebih) yang anda rancang untuk membeli sempena Lazada 11.11 Shopping Festival? Kongsikan Bersama kami!


Note: 2 hari lepas baru sahaja terbakar 2 helai shawl kesayangan sebab iron kat umah dah start meragammmm. So memang kene beli iron baru nih.. :'(



Note : Baby dah masuk 6 bulan, dah start lompat2. Mami plak sakit bahu kiri, so tak boleh nak pegang/angkat baby lama2. Jumperoo ni memang sangat sesuai utk dia. :)  




Note : Baby dah 6 bulan masih lagi tak beli2 stroller, lenguh dah nak angkat dia bila bawak jenjalan. So far terpaksa guna baby wrap jer.. hihi

Sebenarnya baaaaaaaaaaaaaaaaaaaanyakkkk lagi barang-barang yang kite tengah intai & ADD TO CART sempena 11.11 ni. Dari semalam dok usha & pilih mana yang nak confirm beli sebab rugii kalau terlepas peluang masa sale ni. Harga pun banyak murahhhh dan confirm lebih jimatttttttttttttttttttt kachinggggggggggg

Sure dah ramai kawan-kawan blogger yang dah tau pasal ni kan...? Memasing tak lepas peluang. hihihi. Mana yang nak join contest tu, masih belum terlewat lagi untuk join memandangkan tarikh tutup adalah pada 11.11.2018 nanti. Pertandingan ini telah bermula dari 1 November hingga 11 November.

Rasa dah tak sabar menanti sale sempena  (https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1) yang berlaku pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia

Diulangiiiiii....hanyaaa diiiii...



Sedikit info berkenaan Lazada 11.11 Blogger Contest : The BIGGEST One Day Sale! 

Sempena sambutan ini, Lazada Malaysia dengan besar hati menjemput semua blogger untuk menyertai 11.11 Blogger Contest di mana anda akan dihadiahkan baucar bernilai RM30 untuk setiap penyertaan dan hadiah lain untuk 100 orang peserta terawal!

Cara penyertaan:

  1. Tulis satu ‘blog post’ dengan menjawab soalan berikut: Apakah 3 produk (atau lebih) yang anda rancang untuk membeli sempena Lazada 11.11 Shopping Festival? Kongsikan Bersama kami!
  2. Anda perlu menyebut tentang 11.11 Shopping Festival (https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1) yang akan berlaku pada 11 November 2018 di Lazada Malaysia.
  3. Pastikan artikel anda mengandungi ‘screenshot’ untuk kesemua produk yang anda nyatakan.
  4. Pastikan blog anda mempunyai sekurang-kurangnya 3 post yang sedia ada.
  5. Sila sertakan link artikel anda melalui email ke contest@lazada.com.my dengan subjek: Lazada 11.11 Blogger Contest.
  6. Anda boleh menggunakan apa apa bahasa semasa memuat naik artikel.
  7. Terdapat 2 kategori dalam pemilihan pemenang. Semua peserta layak mendapat tempat untuk kedua-dua kategori.

Sertai dan and berpeluang untuk untuk memenangi RM1,111 RM100 atau RM75 Baucar Lazada!

100 pemenang bertuah:

  • Hadiah Utama: 1 x RM1,111 baucar tunai
  • Hadiah Kedua: 11 x RM150 baucar tunai
  • Hadiah Ketiga: 88 x RM75 baucar tunai

Cabar diri anda untuk menjadi kreatif dan merebut hadiah yang bernilai  RM600 bagi kategori kreativiti untuk post anda. 3 post terbaik akan dipilih oleh pihak Lazada.

Hadiah Kreativiti:


  • Hadiah Utama: 1 x RM600 baucar tunai
  • Hadiah Kedua: 1 x RM300 baucar tunai
  • Hadiah Ketiga: 1 x RM100 baucar tunai
Pertandingan ini akan bermula dari 1 November hingga 11 November.

So..jangan lepaskan peluang niiii 

TQ Lazada! :)



Post a Comment

6 Comments



❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤