TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Wednesday, 17 January 2018

HOBI : SHOPPING IKAN DAN AKSESORI AKUARIUM DI KEDAI AKUARIUM TEPI JALAN DEPAN KIPMALL, BANGI



ni adalah sambungan kisah HOBI : SHOPPING IKAN @ KEDAI AKUARIUM 3B AQUATICS, BANGI tapi lain kedai plakkk... haaaa kaooooo..!! kemain panjang tajuk. Ekceli sebab tak tau nama kedai tersebut.. banyak kali pergi tp x ingat nak snap gambar banner depannya.

Kali ni pergi ngan Lin, anak sedara yang dok Kajang tu..seminggu sebelum tu dia dah tolong belikan beberapa ekor anak ikan..so pegi kali ni nak mencari ikan lain serta brg lain plakkk..








budak neh pun dah berkenan nak bela anak ikan jugak.
Dia beli ikan laga sekor... Anggun namanya..ekekeke






beli ikan DBKL warna oren tu sekorrr.. tp x lama hayatnya.. mati pas tukar air..hhuhuu


tp siyess mula2 tengok ikan DBKL ni agak seram sikit mukanya. Cam Alien..so terus laaa namakan dia Alien. (RM4)
Yang lagi sekor tu DBKL bercorak. (RM6)




tapau red blood parrot nih. agak kelakar mukanya..cam senyum jer bila tengok lelama























yang ni xde kaitan..ni next projek kaktus..hehehe

untuk 1st time tu...total beli semua2 tu cam dlm resit nih..



Lepas2 tu banyak kali jugak pegi kedai tu...sebab rega kira murah jugak dan pekerjanya (orang Indonesia) senang layan cust..takde buat muka x suka / kerek & rajin menjawab bila kita tanye pasal ikan mana yang boleh campur..ikan mane yang tak boleh campur..

hihihi


❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

Aku Terima Nikahnya

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...