❤ SERBA SALAH... NAK CUTI KER TAK...?? NAK CUTI KER TAK...?? NAK CUTI KER TAK...?? NAK CUTI KER TAK...?? ❤




esok tetiba Incek hubby ajak cuti. bukan g mane2 pun. Dia nak g service BabyJaja dia tu.
So, saya plak amik kesempatan nak g buat IC.. dah teruk sangat cam dlm lanjutan entri [YANG HARI TU].
klu siap cepat, saya nak tukar kad ATM Mebeng (maybank) terus. 
Nak yang Men-Yuu tuuuuu..


TAPI.................

risau mamat yg sebelah nih pulak tetiba x datang keje..
kang haruuuuuuuuuuuu...!!
ari ni pun masuk kejap pagi, pastu sampai ke petang x nampak batang idung dia..
keje2 dia, saya ler kne cover. 

HAMPEH!!! &@&#^!(#&#@

bukan nak berkira..tp klu memanjang asik cover keje orang lain, 
pastu xde rasa tanggungjawab kat keje sendiri, 
xde sape2 yg baek ati sangat nak tlg awak..
dah ler saya tanggung keje jawatan yg still x terisi nih...


alasan dia : masalah peribadi.. 
ehh klu ade masalah peribadi..
bak kata bos "..suruh dia amik cuti TANPA GAJI. Saya x layan sms2 ke ape.."



sudahnyer... saya laa still dlm dilema nih..

arghhhhhhhhh!!!




Post a Comment

0 Comments