TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Wednesday, 18 July 2012

❤ GANJARAN PUASA RAMADHAN ❤








❤ KORANG NAK MENIPU YEKK.... MARI KITA TENGOK SAPA YANG KENA...!!! ❤








siryess...!!
dah rasa nak muntah ijo tengok rekod cuti neh...
pening..!!
ade yg apply cuti, pastu kensel x inform,
ade yg cuti tp x inform,
ade yang tukar tarikh cuti, pun x inform,
ade yang apply cuti, dah lulus, tp tgk kat kedatangan HADIR bekerja plak..
yang pelik, cuti dipohon selepas balik bercuti, 
itu bermakna mereka mmg dah ambik cuti dulu, baru apply..

saya syak samting...
ade "member sekepalahotak" yang baik hati tlg scan kad dorg,
dengan niat, dorg bleh jimat cuti..
jimat kepala tengkorak dorang neh...
ade perangai buruk nak menipu..

xpe...xpe...
lepas kat dunia, akhirat x bleh lepas..
kasik la anak bini / laki gaji menipu tu..
belanja makan kenyang2...pastu perut kembung..


saya x sentuh mana2 orang, 
mane yang makan

dia lah yang rasa cam nih haa...






iskkkkkkk..... bila keje, rasa tensen..
dah lame cuti, rasa cam nak keje..
aaptb 
pfffffffttttttttttt



❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...