TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Sunday, 1 June 2014

> RINDU #ANURNASUHAZULAIKHA #OSTAJAH NACUAA DOLU2....

 
 
 
 
 
mood hari senin mmg ke laut..
mlm td tido lmbt..lepas tgk final #PialaThomas, terus sambung kemas2 dapur..
incek hubby drill dinding kul 12 tgh mlm..haha..
pasang rak kat dinding..
nak jadik cite, cam kelakar plak..
tp nnt la cite psl yg tu..next entry yg entah bila :p
kes tak menyempat nak sangat kemas2, hahah
siang tu bibik part time dtg kemas2 umah..
dia wat keje dia, saya wat keje saya..sesama kemas2 jugak..
masih lg x berapa larat nak wat sorang2 cuci tkt atas & bawah 
termasuk bilik anak bulus tu..
 tu pun x abis lagi..tido dekat kul 2
kalau abg no.5 tau tido lewat ni, kompem kene marah sbb demam virus baru2 ni
 huhuhu
 
 
pagi ni punye liat nak bangun
pegi keje cam biasa..tp badan sakit2..
dah pepetang bukak blog, jumpa gmbr dlm draf.. 
aduyaiiii 
ostajah nacuaa masa kecik2 dolu..
masa ni bape bulan ntahhh... cam 5 bulan kot...
gebu, bulat, chumel & menggiurkan...hahaha
gambar tahun 2013 kalau tak silap tp salah setting camera
sangat sedappp baunya..
dicium dan digomol2 sampai melalakk..
geram bau babyyyyyyyyyyyyyyyy
sekarang dah besar..3 tahun dah.. ker masuk 4 thn ekk makchu lupeee
dah panjang akal dah budak nih..blh tahan degil..geram jerrr..hahaha ..
kalau balik Kuching,..dia bkn rindu pun makchu dia nih..
tau2 dtg kat kita siap tanye
"..game Pou ada...?"

hahahaha

Anur Nasuha Zulaikha bt. Runa
#OstajahNacuaa
#Melanau
#PureMelanau
#MelanauOya
#PulauBruit

No comments :

Post a Comment

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...