> BALIK NGUNDI...HO...HO..HO...!! BALIK NGUNDI..HO.. HO..HO.. BALIK NGUNDI...






Malam tadi jam 1:00 incek hubby berangkat balik Kelantan ngan BIL & SIL untuk balik ngundi. Maka tinggallah saya sorang2 kat umh. Pas dorg balik lam 1.00am tu, saya kemas2 dapur, pastu sempat basuh baju 2 round. 2:00am sidai baju luar rumah, mampu?? hahahah!! Ingatkan nak sambung sidai lagi sebakul tp tgk ade anjing depan rumah dok jeling2 saya, terus terbantut hasrat.

So pagi ni g keje tompang (tumpang) opismet sbb dari dia dari Sek.4, BB Bangi. Petang lak [FASYA] dtg amik saya kat opis sbb dia nak dtg umh pinjam cage kucen. Hari Buruh ari tu dia rescue sekor kitten kat pasar borong. Alhamdulillah...!!! Seronok saya bila makin ramai kawan yg berminat untuk menyelamatkan kucen2 terbiar ni. Berkali-kali dia call saya tanya ape nak buat. 

Rancangnya petang nih kitorg nak g vet utk bawak kitten yg diberi nama Citam tu g vaksin & deworm kat JHAN PETs. Harap petang nih tak hujan... 

Buat Fasya, moga murah rezeki ko pasnih ekk.. InsyaAllah... Jaga Citam elok2.. ;)

Post a Comment

0 Comments