> HAPPY BIRTHDAY NACUAA @ ANUR NASUHA ZULAIKHA - (6 OKTOBER 2013) 2 TAHUN LAAA... :p




Dpt mmg gambar dari bapak [ NABILA, SI RAMBUT MERAH ] ni sbnrnya dah lama.. tp x hapdet pun masuk blog.. nmpk sangat makchu dorg nih bukan pem-blog tegar.. blog nan suam2 kuku..blog syok sendiri..so, ada ku kisahkah hapdet x hapdet nyer kan...kihkihkih..

Plus... memanjang kasik alasan external hard disk dah penuh la..lupe la..bla..blaa time nak tansper gambar masuk pc. Bila hp dah lagging, memanjang hang, pastu kejap2 hp cam berkelip, kekadang tetiba auto log out time tgk main tenet & dan incek hubby dah byk kali sound setepek suh tansper gambar & bidio yg dah beribu2 lemon tu...akhirnya malam ni baru terhegeh2 nak tansper.. incek hubby siap jeling2 tajam giteww *tsskk..tskkk...tskkk..!!*

Masa tansper gambar ni lah terjumpa balik gambar2 lama... Abang no.3 aka bapak Nabila, si rambut merah tu send mms ni pepagi tau... time besdey Nacuaa tu.. 6 Oktober 2013. Masa dpt mms ni..saya masih lagi golek2 kemalasan time tu..incek hubby lak dah g keje pepagi..so saya, sambung tido ler keje nyer..dah jer sensorang kan.. tgk2 ade berdas2 msg masuk mms gambar ni.. hihihi




 Genap 2 tahun budak tuh... Jarang jumpa..jumpa time saya balik Kuching jer.. so, x mesra sangat dengan saya. Takut @ x biasa dengan orang sebenarnya. Kalau dia nak @ baik ngan saya sekalipun, KALAU ada hp kat tangan saya. Nak tgk bidio katun kat Youtube.. hmm..budak zaman skrg..camtu la..xde mende2 camtu, x nak nyer kat kita... ihkihkihkih


 Epi Besdey Nacuaa..!!! 2 tahun..
semoga jadi anak yg solehah & berjaya dunia akhirat..amin!!


 3 beradik, 3 suara...3-3 bila buat hal..blh tahan gak tuu.. 
memasing ade angin sendirik.. x kira yg besar ke kecik sekali tu..hahaha







 mak jemah nih mmg suka pakai anak tudung tu..kakak dia punya rasanya kot..


ni gambar masa kat umh saya ni..kat Kuching...umh saya ngan abg berdepan jer.
cucu2 kuar masuk lari umah saya kalau mak ade kat Kuching..
sekarang umah kosong..mak dah balik kpg..
rindu umah kpg katanya.. dok bandar, umh ala townhouse camtu..payah la skit..


Ustajah Nacuaa kat umh dorang..selangkah jer dari umh saya..


peace yawwwwwww!! :p 

Time baik raya baru2 ni, geram gak rasa kat budak nih..memanjang melekat ngan bapak dia.. sentuh @ usik @ gurau sikit2, dia melalak.. tapi adakukisahh?? Saya sakat dia sampai nangis2. Dah camtu sekali takut nyer.. tapi kalau saya pegang hp, tau lak nak dtg ngendeng2... adehhh... nampak sama sebijik cam Nabila masa kecik2 dulu. Tak blh dipegang jugak. Sbb tu bila thn lepas bawak Nabila ngan mak dtg sini..saya betul2 tak sangka dia tu nak ngan orang. Walupun ambik masa sebulan nak rapat ngan incek hubby aka pakchu dia tu.. hihih


gambar lama thn lepas (2012) masa dok ngan saya & mak kat sini (Kajang)
sekarang dah besar... cam gambar2 ngan kakak & adik dia atas tu.. 
dah kurang sikit kot menggediknyer.. kot lah.. 

Post a Comment

0 Comments