> LAUNDRY ROOM IDEAS | BEKAS PENYIMPAN CECAIR @ SERBUK PENCUCI



 

Lepas tengok idea2 untuk bilik membasuh dan rak2 serta ampaian utk bilik basuh, last sekali, tengok idea2 untuk letak pencuci pakaian plak sama ada jenis serbuk atau cecair. 



 errr ni bahaya kalau budak2 nampak ni. Tak pasal2 dorg ingat tu air bandung
ngan sirap perisa pisang :p
sila pantau anak2 anda kalau time panas2 ok..
x pasal2 kang terminum ni plak.. hhuhu

 yang ni ok la sikit tp kene letak tempat tinggi2 yg budak x bleh nak capai





 sabun serbuk untuk cuci cage kucing saya mmg letakkan dlm jug air yg dah x digunakan cam atas tu.
Senang nak tuang sbb x payah nak bukak2 penutup botol..

 ehh penyepit pun dorg letak lam botol..saya letak lam bakul beli kat kedai RM2 hengget jer..hehe
 last2 yg kat rumah saya guna tong jenis ni utk simpan serbuk pencuci. 
Tapi saya beli yg warna merah saiz sederhana kecik.
Muat2 utk letak serbuk pencuci dlm 3-5kg cam tu.
Sebab selain untuk cuci baju (klu kehabisan cecair pencuci,
saya gunakan sabun serbuk untuk cuci litter tray & cage kucing..
mmg stok kene sentiasa byk..hehe




 sekian..............masa utk sambung melaundryyyyyyyy. Ni trip ke berapa dah.
Tapi disebabkan panas sampai ke petang & Kajang / Bangi dah lame x ujan...
so mmg baju cepat jer kering
-_-










Post a Comment

2 Comments

  1. Salam saja nak tanya nk beli dimana ye botol kaca tu..

    ReplyDelete



❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤