TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Friday, 8 August 2014

> KEKAPIS @ ASIAN MOON SCALLOP

 
 
[KEKAPIS @ ASIA-MOON SCALLOP] 
(Amusium Pleuronectes)
 
Ade sape2 pernah makan nih..? Sedap takkkk...??
Ari tu jumpa kat Pasar Pagi Wakaf Bharu, Kelantan  masa balik raya ari tu.
Nak beli tak tau nak masak cane. Lagipun thari tu nak balik Kajang dah. 
Takut tak dan nak masak sbb balik2 tu kan MIL nak masak Ayam Phat Phet utk bekal blk Kajang.
So cam tak kuat sangat "nepesu" makan tu nak beli hamboiii ayattt :p
 
Puas la menggoogle nama mende nih... ari tu MIL ade sebut tp sbb pelupa tahap terukkk..
terus x ingat langsung..tanye org2 opis, pun dorg x tau.. 
Masa tanye makcik yg jual tu, harga sekilo RM20 kalau tak silap..ke setengah kilo erkk.. x hengat..
Balik Kelantan ujg thn nih (insyaallah) blh la tryyyyy... 
 
Ari ni gigih google resepi cam laaaa nak masak jam tu jugak..muakakak.. 

babaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :p




❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...