TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Thursday, 16 February 2017

JOHOR : MAKAN MALAM @ JOEL'S DELIGHT, KLUANG


Malam tu dah maghrib, telefon mak nak bagitau dah masuk maghrib. Kot dia tak bukak tv @ tertido.  Mak cakap dah solat dah. So terus cakap ngan mak siap-siap nak keluar makan.


Pemandangan malam dari luar hotel.


 Part tempat makan, incek hubby yang  google. Serah jer kat dia bab2 cari makan ni. hehehe..

😚sementara tunggu order sampai





πŸ˜€πŸ˜ƒAntara barisan lelemaksss yang menunggu untuk jadi penghuni perut dan usus andaπŸ˜‹πŸ˜‹



🍡Tak lepaskan peluang pekena Kopi Panas🍡



Nasik Ujang - asben order untuk mak. Nasik & ayam cam kuah megi ayam tu ⭐⭐ (kalau ade cili maybe sedap)



Grilled Chicken Cop - saya order. Sedappp!! Juicy & kuah melimpah ruah. Hakak kasik ⭐⭐⭐⭐



Nasi & Asam Pedas Daging - incek hubby punye. Sedappp! Ikan dah habiss.. 🌟🌟🌟🌟 



dorang masa kat dalam Kabin tu..



 πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜πŸ’˜






















Bayar di sini yer, bangggggggggggg πŸ’˜πŸ’˜πŸ’—


Pas makan, pusing-pusing kejap. Takde la gi mane pun, saje2 amek angin pastu balik hotel. Nak bagi mak rehat awal.






πŸ˜‹πŸ˜‹ pas hantar mak kat bilik dia, tumpang selfie jap kat cermin bilik mak. #TakdeMotif 😜



πŸ‘πŸ‘siaran dlm tv tu siap tunjuk bilik2 yang ada dlm hotel tu. Ade info pasal tempat pelancongan di Kluang jugakπŸ‘πŸ‘


 bersambungggggggggggggggggggggg............


4 comments :

  1. Selamat datang ke Kluang, my hometown

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ sis... x puas berjalan sbb cuti singkat je..hihi

      Delete
  2. Grilled Chicken Chop tu nampak sangat menyelerakan 😍

    ReplyDelete

❤ KORANG SANGAT SHUWEET KALAU MENAIP DENGAN PERKATAAN SOPAN ❤

testing

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❀ KLIK OLDER POSTS ❀

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...