TINGGG!

❤ FOLLOWERZ ❤

Wednesday, 1 March 2017

MAKAN DAN MAKANAN : BUAH BIDARA VIRAL + ASAM BOI



 "..nasi lemak, buah bidara
sayang selasih, hamba lurutkan
buang emak, buang saudara
kerana kekasih, hamba turutkan.."

01.03.2017 | kehkehkehh...kemahen pantun..πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ kalau demi kekasih nak buang emak & saudara, memang tak berbaloi la. harta dunia akhirat takde galang ganti tu werhhhh.. baik ku pilih emak dan saudara.... πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜… πŸ‘Ύtapi kalau makan buah bidara ni dengan asamboi, memang berbaloi2. sejuk2 masam masin menembusi kerongkong...kehkehkehh

ekceli buah ni beli dari jiran jemat lepas. Dah lama teringin nak makan bila tengok orang dok viral kat FB, pastu anak sedara plak bakar line lam wassap group cucu2 mak..haihhhπŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†. Pastu kebetulan plak tetiba jiran open order buah ni, terus order sekilo. RM16. Dapat jer buah tu, cuci bersih pastu simpan dalam esbok. 2 hari lepas tu balik keje, tengok mak dah potong2 & tinggal nak tabur asam boi merah + putih & jeruk kulit limau jer. 

Rasa dia?? Manis sedang2, crunchy dia cam gabungan buah epal hijau + buah pear. Alhamdulillah. hhehe














testing

❤ KLIK OLDER POSTS ❤

❀ KLIK OLDER POSTS ❀

❤ VISITORS

Flag Counter

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...